Suka blog AisyahAzman?

Thursday, June 26, 2014

Oh my Anugerah!

//Assalamualaikum and hello guys\\

Pada hari yang indah lagi cerah ni katekooooo, aku nak celoteh pasal produk kecantikan. Homaihhh! Mula dah rasa nak telan lappy sebab tak tahan baca pasal produk kecantikan bagai. Allow me to start off my issue. Eceh -,-

Semua perempuan nak always nampak cantik kan? Tak kesah lah perempuan sekolah rendah ke menengah ke mak orang ke dah jadik nenek ke. Masing masing nak maintainkan kecantikan agar sentiasa berkeyakinan bila kat depan orang ramai ceh tak gitu? And macam macam produk yang dicuba daripada harga yang semurah mungkin sampailah mahal rasa macam nak simpan dalam satu kotak khas sebab sayang nak guna lepas beli. haha. 

Persoalannya, apa jadi lepas kauorang pakai segala macam krim, pencuci muka, toner and others? 
Makin cantik leteuw auw auw auw. haha. Makin teruk? Takpe sayang. Allah nak uji kesabaran kita tuuu. 

Aku ada jugak amalkan satu produk ni. Produk Anugerah. Kauorang tau? Memey lah sebab produk tu popular gitewww. 

Aku pengguna tegar krim Anugerah. Aku berbangga dengan itu. Kahkah.

Ni haaa diaaaaa. Krim Anugerah yang aku dok amalkan berharga RM 28.00 sahaja. 
Pakai krim ni kena lah sikit-sikit je. Kalau kau pakai banyak serupa macam kau tepek tepung kormak aje kat muka ituuu. Kahkah. Sangat bagi impak yang wow! eceh. 
Bagi aku si pengguna tegar dalam setahun ni, its make me like abcdefghijklmnopqrstuvwxy! 
Satisfied too much! 

Ada junior yang tanya aku seperti ini:
''Akak, akak pakai ape? Bersihnyaaaaa muka wuuu.'' (sambil pegang pipi comel aku) *perasan* -__-

Ada jugak kawan aku yang tegur achenggini bunyiknyaaa:
''Whoa! Muka kau makin lama makin putih ndottt!''

Ada jugak orang yang cakap macam ni:
''Kau pakai apa sekarang? Macam dah lain!''

Ada jugak yang kataaaaa:
''Eh putihnyaaa AKU sekarang!'' Itu aku yang bemonolog perasan diri sendiri ada perubahan. >.<

Selain krim, ada jugak pencuci muka Anugerah yang mungkin memberi impak positif pada si pengguna. 

(gambar sumber Google.com)

Pencuci muka Anugerah yang berharga RM20.00. 
Aku ada kawan yang sememangnyaaa guna pencuci muka ni haaa. 
Dia guna pencuci untuk kulit muka bermasalah (yang warna hijau).
Mulamula, memang kurang yakin lah dengan ape yang dia pakai.
 Tapi bila dah seminggu dua minggu tiga minggu, ada positive effect lah! 
Kesan jerawat jahat semakin berkurang. Alhamdulillah. 

Setakat ni, dua produk Anugerah ni haaa yang aku nampak effectnyaaa. Positive implications. :)
Losyen, air, perfumes segala produk Anugerah ada kebaikan tersendiri. 

Taaaaaapi!

Kalau tak sesuai dengan kulit muka, jangan pakai berterusan. Hentikan okey!
Produk ni semua dah dibacakan ayat Al-Quran yang In Shaa Allah meyakinkan si pemakai. 
Apa pun, selalulah berdoa kepada Allah, semoga muka kita sentiasa diberi Nur olehNya.

Selamat mencuba bagi sesiapa yang belum cuba and nak cuba. Kehkeh. 
Dapatkan di stokis atau toko yang berhampiran korang.

muka yang ajet ajet flawless. Tampar nak? hahaha. 

KataKata Tulus Ikhlas dari AisyahAzman::
Setiap perkara yang dilakukan mestilah dimulakan dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim dan selawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W beserta niat mendapat keberkatanNya. 

With love,
AisyahAzman.








No comments:

Post a Comment

komen sini thanks dearies:)