Suka blog AisyahAzman?

Friday, May 6, 2016

"Pickuplines" yang agak canggih tapi gagal haha!

//Assalamualaikum and hi guys\\

Uish cuti sabtu ahad macam sekarang memang membuatkan aku rasa malas bebenau oi!
Tapi disebabkan aku rajin nak meng-update blog, maka bertaiplah pulak aku pada pagi yang sungguh indah ini ewahhhhh. 

''Cia cia cia'' ?
Trend betul kan sekarang yang dok "cia cia cia" kan? 
Tapi, cuba korang cek kat "pickupline" canggih tapi gagal , sebab ada bebebebebebeberapa (ha eksaited taip) benda yang buat pickupline gagal weh.
Siapa nak ngorat aweks tu make sure usha usha sikit link tu.
Jangan sampai failed pulak nanti time nak ngorat awek hidung mancung pipi tersorong-sorong hiks.

Aku pun saje je menggodek blog sana sini, jumpa pulak ''pickupline'' canggih tapi gagal ni ha, alang-alang macam comei je makanya aku pun meng-share lah kat sini.
pssst bukan sebab aku nak ngorat pakwe sebabtu aku usha link tu hokai!
Engko jangan salah faham pulok!

Semoga rajinlah kau pun godek link tu beb sebab aku taknak aaa terhibur sorang sorang kehkehkeh. 

Ok, next entry will be tonight or tomorrow or tomorrow tomorrow and tomorrow ehe. 

Betul-betul malas nak taip nih. Mak aku dah panggil tu kat dapur. 
Nak settlekan kije kat dapur tu ha kang kalau malas berlanjutan, mak tak bagi aku kahwin oopssss hahaha. 


No comments:

Post a Comment

komen sini thanks dearies:)